2 Jan 2012

STARHILL KEMPAS..

Hye.. Pekabo semua?? Jumpa lagi kita.. hehe.. Hari nie 2 post aku buat.. Rajin tak?? Malam nie aku nak cerita aktiviti yang agak menarik aku buat sebelum menyambut tahun baru 2012.. Pada 31 Disember 2011 aku dengan family g mandi-mandi kat STARHILL KEMPAS.. Jom ikut aku....

Tempatnya cantik + menarik.. Tempat mandi-mandi la katakan.. Bayaran masuk tak mahal.. Dewasa rm13.. budak-budak rm10.. Murah je kan... Jemputlah datang ke JOHOR ye.. Semua murah-murah... Sebenarnya dah 2x aku ngan family aku datang sini.. Plan asal sebenarnya nak g WATERPARK BATU PAHAT.. Tapi tak jadi di atas sebab2 tertentu. huhu.. TAPI.... Tempat nie pon best jugak.. Sekurang-kurangnya dapatlah aku lepak-lepak ngn family aku sebelum aku balik ipoh..... BESTT!!

Aktiviti utama apa lagi .. Kompem la mandi sampai lebam.. huhu... Kat bawah nie ada beberapa gambar yang sempat aku snap masa mandi-mandi kat sana.. SO.. selamat menonton....!!!













Keputusannya : Sangat Seronok + Happy + Teruja + Hapening....  Rugi sape-sape yang tak datang sini...  haha.... Tenkiu a lots to my family!!!    Ada rezeki kita g mandi-mandi tempat lain pulak yer!! 

No comments:

Post a Comment

Bagi la komen cikit.. satu pon jadila...