27 Jan 2012

PRAKTIKUM TAK LAMAI LAGI...

Hye.. Pekabo semua?? Lama tak jumpa kan... Hari nie tak adarla nak post benda yang menarik pon.. Cuma nak cerita pasal praktikum yang terakhir dalam hidup aku.. Kali nie dah masuk kali ketiga aku praktikum.. Kali nie aku dapat Sek Bernandth Convent kat Batu Gajah.... 3 bulan la aku kena g sekolah nie.. Yang tak berapa nak syoknye.. Sekolah nie semua budak pompuan.. Aku lemah sikit la kalau semua budak pompuan.. Maklumla diorang nie pemalu sikit dengan cikgu laki mcm aku...

Tapi takpe.. 3 bulan je pon.. Bukan lama sangat.. Masa praktikum 2 dulu.. aku dapat Sekolah Keb Chepor.. Budak2 mmg best giler.. Terutamanya budak laki.. memang masuk kepala la.. Layan habiisss!!! Budak laki nie giler2 sikit.. Tapi budak pompuan nie malu2 kucing la.. hahahaha...

Harap2 la budak Sek Bernadth Convent nie kurang malunya sikit.. Barulah selesa nak mengajar.. Tak pasal2 aku plak yang jadi malu.. huhu.. SO.. Kepada kawan2..

SELAMAT BERPRAKTIKUM DIUCAPKAN..

Semoga praktikum kali nie lebih baik dan success!!

 (http://www.facebook.com/pages/Sk-St-Bernadettes-Convent-Batu-Gajah/217158568297125?sk=info)

1 comment:

  1. hahah.kelakar la ko punya entry..baru aku tau ko ad blog.hehe.btw,gudluck tuk praktikum :)

    ReplyDelete

Bagi la komen cikit.. satu pon jadila...