PAKEJ MENARIK KLIK SINI

SIMPLE WEDDING PACKAGE

4 Jan 2012

AZAM TAHUN BARU 2012

Hye.. Pekabo semua?? Jumpa lagi kita.. Sebelum terlambat.. Aku nak ucapkan selamat datang kepada tahun 2012.. Cerita bermula...       Semua orang dah sambut tahun baru dan ada azam masing-masing.. Aku nie lambat sikit.. Baru nak buat post tentang azam aku tahun nie... Maklumla.. Bila masuk maktab mmg sibuk memanjang.. Tak sempat nak tengok blog aku nie.. 

Macam orang lain.. Aku pon ada azam jugak .. Azam memang banyak la.. Macam-macam benda aku nak sem nie.. huhu.. Tapi yang paling penting.. Aku nak lebih enjoy + cool tahun nie.. Bila dah ada benda tue barulah boleh capai azam-azam yang lain.. kan2???

Azam aku tahun nie nak kumpul duit banyak-banyak.. Benda pertama aku ank bli bila dah ada duit.. kompemla kereta... Target nak amek satria je.. Tapi tak taula nanti cmne.. Takut-takut berubah hati la pulak.. Azam-azam yang lain sama la mcm orang lain.. Nak jadi lebih baik.. Nak kurangkan gosip-gosip panas.. Nak kurangkan belanja benda-benda mengarut.. Yela.. Aku nie boros gilerr... Nampak benda menarik sikit terus aku beli.. Maklumla.. Nafsu nak membeli tak boleh dikawal.. huhu...

Aku harap azam aku tahun akan dapat dilakasanakan..... YEAHH!! Semoga segalanya success!!!! kita tengok jela nanti....

No comments:

Post a Comment

Bagi la komen cikit.. satu pon jadila...