PAKEJ MENARIK KLIK SINI

SIMPLE WEDDING PACKAGE

1 Jan 2012

LAMSOON EDIBLE OIL

Hye.. Pekabo semua?? Alhamdulilah.. Akhirnya aku telah selamat sampai di Ipoh pukul 4 pagi tadi.. Terima kasih pada saudara NAIM yang sudi amek aku pagi2 buta tadi.. Seperti yang dijanjikan.. Aku akan ceritakan serba sedikit aktiviti yang aku buat sepanjang cuti yang lalu kat korang semua.. 

Sepanjang cuti.. Aku banyak habiskan masa kat kilang tempat aku kerja.. 30 hari aku kerja kat kilang 2. Kali nie.. Aku kerja dengan BADTZ.. Tp bad kerja kejap je (20 hari).. Boleh la dapat duit sikit untuk sem akan datang.. HuHu..

LAMSOON EDIBLE OIL..

Kerja punya kerja.. Akhirnya dah last day aku kerja.. Sedih la jugak nak tinggal kilang nie.. Maklumla.. Dah ramai member & serasi dengan keadaan kilang.. Penat la jugak kerja nie.. SO.. Hargailah jasa mak dan bapak korang yang sedang bekerja mencari rezeki tue.. Memang penat sangat la.. 

Walaucamnepon. Terima kasih kepada kilang Lamsoon Oil yang sudi menerima aku bekerja kat c 2.. Sekurang-kurangnya ada la jugak pengalaman bekerja kt kilang sebelum bergelar cikgu.. Kat bawah nie ada beberapa gambar yang sempat aku amek masa kat kilang ....

TERIMA KASIH LAMSOON!!

BADTZ!!



MEMBER KILANG!!

ADA MASA JUMPA LAGI LAMSOON!!

No comments:

Post a Comment

Bagi la komen cikit.. satu pon jadila...