7 Jan 2012

PESTA DURIAN KUALA KANGSAR!!

Hye.. Pekabo semua?? Hari nie aku dengan dak umah g makan durian kat dusun opah Nazri... Dusun terletak kat Kuala Kangsar.. Kami gerak dari rumah pukul 10 pagi dan samapi pukul 12 tengahari.. Sampai-sampai je kat sana, terus g naik bukit sebab dusun opah nazri kat atas bukit.. Tinggi jugak la bukit tue.. sampai lenguh kaki aku nie.. Tapi takpe demi durian la katakan... 

Perjalanan masih jauh.. Aku nie pon gila durian jugak sebenarnya.. Memang tak sabar la nak sampai atas.. Bila dah sampai terus geledah dusun nak cari durian.. Bila dah kumpul baru boleh makan.. PERGHHH!! Memang nikmat la weh!! Maklumla kat Johor susah nak dapat durian.. Kalau yang jual pon mahal .. Dahla tak KAWW sangat rasanya.. Aku pon bedal seberapa banyak durian yang termampu........ hehehe...

Pengembaraan diteruskan lagi.. Pas makan durian.. Ktorang mandi kat air terjun.. Tapi tak macam air terjun la pulak.. huhu.. Takpela.. Janji badan basah sudah... hehe.. Pas solat Zohor.. Ktorang pon berangkatlah pulang ke Ipoh... Memang penat giler la... Satu badan letih.... Sampai rumah je terus tido... haha...

Terima kasih kepada Nazri sebab sudi ajak makan durian .. Len kali boleh la makan durian free lagi... huhu.. Selamat menonton gambar-gambar yang sempat aku snap nie..... BYE!!!

Geng Boys..

Geng Girls...


Hasil Dalam Negeri...

Pali keletihan.....


Air Terjun....


No comments:

Post a Comment

Bagi la komen cikit.. satu pon jadila...