8 Jan 2012

SESUATU YANG TERTINGGAL...

Hye.. Pekabo semua?? Jumpa lagi kita.. Cuba tengok tajuk post hari nie.. Pelik tak?? Saje je nak bgtau.. Hari nie aku g tengok wayang cerita " SESUATU YANG TERTINGGAL"... Tajuk pon dah pelik kan.. Cerita nie genre seram.. Tapi bila tengok tak la seram sangat.. Banyak suspen dan mengejutkan... Tapi aku rileks je.. huhu..

Sinopsis cerita : Cerita nie bagi aku kurang menarik la sikit... Mula-mula agak membosankan.. Tapi part last banyak yang menyeramkan.. Cerita bermula selepas mereka berpindah ke rumah anak yatim yang baru.. Tapi part-part menarik bermula selepas Mona (Sara Ali) dapat cermin yang diberi oleh Shah (Zahiril).. Lepas dapat cermin tue barulah keluar hantu - hantunya.. huhu.. Tapi yang aku pelik.. Dalam wayang tue ramai yang gelak tengok cerita nie.. Aku pon banyak gelak tengok cerita nie.. Pape pon kalau korang nak tau cerita seterusnya.. G la tengok.. Barula korang boleh nilai sendiri... Aku bagi 3 bintang untuk cerita nie.. Jangan marah noh...

Selamat Menonton!!

No comments:

Post a Comment

Bagi la komen cikit.. satu pon jadila...