PAKEJ MENARIK KLIK SINI

SIMPLE WEDDING PACKAGE

30 May 2013

MY PERSONA

Hye.. Pekabo semua?? Hari nie aku nak cerita sikit pasal my car.. Aku baru je beli kereta.. Ok la.. Proton Persona.. Warna hitam.. Macam-macam gak aku dah bikin kat kereta aku nie.. Tak sampai sebulan aku dah pasang eksos dan bodykit.. Janji puas hati.. He3.. Nie la keta nya...


Gambar nie 3 hari selepas dapat kereta.. Masih berbau kedai lagi.. Ha3... Nak dijadikan cerita .. Housemate aku pon beli kereta yang sama.. Tapi lain warna la.. Kereta dia warna putih..

Amacam? Smart tak kereta member aku nie? Mana lagi smart.. Persona Hitam OR Persona Putih??


Gambar bawah nie plak.. Kereta member yg guna persona.. Tak sangka plak.. Ramai gak cikgu-cikgu guna Persona.. Kalau korang perasan.. Setiap kereta ada huruf "H"  dan no "5".. Pehh!! Terbaik la!!

WE ARE PERSONARIAN!!

No comments:

Post a Comment

Bagi la komen cikit.. satu pon jadila...