20 Dec 2013

WORD TODAY...

Hye.. Jumpa lagi kita.. Hope korang tak bosan la.. Sekarang nie dah takde event sangat.. So, aku nak kongsi beberapa ayat yang seronok dibaca dan sedap didengar.. Hari nie aku nak kongsikan sepotong ayat "SANGAT".. Ayat kat bawah nie bagitahu, jangan terlalu gunakan perkataan "SANGAT". Korang mesti biasa guna kan.. So, lepas nie pkir la banyak kali ye!!


Pesanan penaja : Jangan "terlalu"dalam sesuatu perkara. Biasa-biasa sudah. Janji hati happy!!

13 Dec 2013

WORD TODAY...

Hye.. Jumpa lagi kita.. Hari nie aku nak kongsikan sepotong ayat.. Ayat nie ada kena mengena gak dengan aku sikit-sikit.. Korang tengok jela.. Agak-agak korang cmni tak?? errmmm...


Rasa rindu, rasa sayang memang susah nak hilang.. Kalau ingat kompem jadi balik semua rasa tue kan.. Tapi dalam hidup nie.. Kita kena banyak menerima dan redha.. Yela redha.. Walaupon kita sayang, rindu tapi takdirnya kita tak dapat juga bersama dengan si Dia.. Hmmm..Tak pela.. Kita simpan jela rasa tu kan.. Selebihnya kita redha.. Kita bukan milik dia lagi..

Gudnyte U alls!!

11 Dec 2013

WORD TODAY..

Salam.. Hye.. Hari nie aku nak kongsikan satu ayat yang agak manis di dengar.. Ayat nie mengenai kenangan.. Semua orang ada kenangan.. Tak kira la dengan sesiapa pon kenangan itu.. Kenangan bersama keluarga, kawan, buah hati dan sesiapa sahaja..  

Memang susah untuk melupakan kenangan.. Lagi-lagi kenangan tue dengan orang yg kita sayang.. Tapi kita kena ingat.. Member aku pernah pesan cmni.." Kenangan boleh dicipta, tapi kenangan lama jangan dilupa".. Cmne pon.. Hidup mesti go on.. Biarlah kenangan tue berlalu dan menjadi sebahagian daripada memori indah yg pernah kita lalui..Mustahil kita akan pergi ke masa itu..



10 Dec 2013

WORD TODAY...

Salam.. Hye.. Pekabo semua?? Hope sihat la hendaknya.. Hari ni aku nak kongsikan sepotong ayat yang sedap di dengar..  Kepada sesiapa jangan la terasa ye.. Just want to share...


Memang berat nak melepaskan orang yang sangat kita sayang.. Tapi dari kita selalu menyakitkan.. Lebih baik melepaskan. Tak pela.Mungkin sudah takdirNya begitu.. Jalan ceritanya begini.. Terima sajalah.. Itu pasti berhikmah..

8 Dec 2013

PERKAHWINAN EN IZZAT & PN FATIN

Salam.. Selamat Pengantin baru diucapkan kepada En. Izzat & pasangannya Pn Fatin Amirah. Perkahwinan pasangan ini telah di adakan di Muar, Johor pada 15 Oktober 2013.. Moga ikatan yang terbina berkekalan hingga ke syurga.. Selamat Pengantin Baru.. Tahniah!!












PERKAHWINAN EN AFFANDI & PN SITI AMINAH..

Salam.. Selamat Pengantin baru diucapkan kepada En. Affandi & pasangannya Pn Siti Aminah.. Perkahwinan pasangan ini telah di adakan di Kemunting, Perak pada 30 September 2013.. Moga ikatan yang terbina berkekalan hingga ke syurga.. Selamat Pengantin Baru.. Tahniah!!





PERKAHWINAN EN AZMAN & PN UMIE..

Salam.. Selamat pengantin baru diucapkan kepada En Azman dan Pn Umie. Perkahwinan mereka telah berlangsung pada hari Sabtu bersamaan 7 Disember 2013.. Moga ikatan yang dibina berkekalan hingga ke syurga.. Tahniah diucapkan!!









3 Oct 2013

SIMPLE WEDDING PACKAGE

Hye.. Pekabo semua?? Harap semua sihat la hendaknya.. DI sini saya nak promote perkhidmatan.. Kepada bakal-bakal pengantin yang ingin mencari jurugambar untuk perkahwinan.. Saya menjalankan perkhidmatan menjadi jurugambar anda.. Harga sangat berpatutan dan tidak membebankan.. Di bawah merupakan senarai harga bagi setiap package :

Package A :
1. Custom Album
2. Frame 12' x 18'
3.CD (unlimited photo)
RM 600

Package B :
1. Gambar 4r = 150 keping
2. Gambar 8r = 5 keping
3. Frame 12' x 18'
4. CD (unlimited photo)
P/S : Gambar akan terus disusun dalam album..
RM 700

Package C :
1. Gambar 4R  = 80 keping
2. Custom Album
3. Frame 12' x 18'
4. CD (unlimited photo)
RM800
P/S : Gambar akan terus disusun dalam album


Package D :
1. Ikut kehendak pasangan pengantin.. Harga boleh dirunding..

Jika berminat hubungi terus : 019-4190634.. (ADJIE)


SAIZ 8R












SAIZ 4R















CUSTOM ALBUM










FRAME






FINAL