1 Jul 2012

PROTON SAGA FLX SE!!!

Hye.. Pekabo semua?? Hari nie aku nak post satu kereta yang cun.. Kereta nie member aku punya... Nama dia Mohd Afandi Mat Hassan.. Dulu die nie pakai Kancil Turbo.. Sekarang pakai Saga plak.. Wah.. Makin menjadi-jadi kereta dia.. Aku je yang masih pakai motor.. Maklumla lom ada rezeki nak pakai kereta..

Aku amek gambar nie masa ktorang g mancing kat Batu Gajah.. Saje la aku snap gambar kereta die.. Aku pon minat gak kat kereta nie.. Tapi disebabkan kakak aku dah pakai.. Aku pon plan nak amek kereta lain.. Tak nak bagi sama .. HaHa..  Ok lah.. Nak tengok keretanya???  Tengok kat bawah nie... 

Cun tak???









P/S :  Kepada tuan punya kereta --------------> Jangan marah ye...

No comments:

Post a Comment

Bagi la komen cikit.. satu pon jadila...