PAKEJ MENARIK KLIK SINI

SIMPLE WEDDING PACKAGE

20 Jul 2012

SELESAI SUDAH...

HyE... Pekabo semua?? Hope semua dalam keadaan sihat.. Hari nie tamatlah sudah segala kerja dan projek di sekolah.. Habis praktikum & Internship.. Puas hati bila dah habis... Lega rasanya.. Tapi sedih pon ada gak sebab lepas nie dah tak dapat dtg sekolah nie lagi.. Yela.. Sekolah nie banyak kenangan beb!! Macam-macam benda aku dapat belajar kat sini.. Terbaik!!!

Lepas nie aku dah tak jadi guru pelatih lagi .. Mesti rindu kan zaman praktikum... Pape pon aku kena lalui gak sebab nie lah kehidupan sebenar aku sebagai seorang guru... Walaupun belum jadi guru betul.. Tapi nikmat jadi guru tue memang dah lama ada dalam diri.. Memang best bila bergelar cikgu nie.. !!!

So.. Ribuan Terima kasih kepada semua warga SK ST Bernadette's Convent di atas segala bantuan dan sokongan yang telah diberikan.. Segala kenangan akan terus disimpan dalam ingatan.. Harapan aku.. Semoga kita dapat berjumpa lagi suatu hari nanti... Semestinya aku akan merindui SK ST Bernadette's Convent !!!!

Khas untuk warga SK ST Bernadette's Convent Batu Gajah....!!!



No comments:

Post a Comment

Bagi la komen cikit.. satu pon jadila...