PAKEJ MENARIK KLIK SINI

SIMPLE WEDDING PACKAGE

30 Jun 2012

KEJOHANAN OLAHRAGA SK ST BERNADETTE'S CONVENT KALI KE 52!!

Hye... Pekabo semua?? Harap semua sihat-sihat belaka.. Hari nie agak memenatkan sikit sebab aku baru balik dari sekolah.. Fuhh!! Letih giler kena handle hari sukan sekolah.. Aku telah ditugaskan menjadi hakim bagi setiap acara... (hebat tak??) ...Camne pon aku tetap enjoy & hepi sebab segalanya dapat berjalan  degan baik... 

Kehidupan nie sebiji macam roda... Dulu masa sekolah aku kena masuk acara, perbarisan & macam-macam lagi la.. Sekarang nie aku plak kena handle budak-budak tok olahraga.. Macam-macam kerenah ada.. Kadang-kadang kelakar pon ada.. Yang penting aku seronok bila jadi cikgu nie... Dapat jumpa murid-murid yg selalu wt aku ceria... SyOk La!!!

Hari nie sekolah buat Kejohanan Olahraga SK ST Bernadette's Convent Kali ke 52.. Cuaca cukup membahang semua peserta termasuklah guru dan murid-murid.. Aku pon berpeluh-peluh kat dalam nie.. HuHu.. Semua yg dirancang telah berjalan dengan baik.. Dan hasilnya sangatlah SuCceSS!! So.. Tahniah diucapkan kepada semua yg terlibat samada secara langsung mahupun tidak langsung....

Semoga sukan sekolah akan terus maju di persada dunia ....( cewahh).. Selamat menonton.....

Orang kuat !!













Olahragawati sekolah.. Terbaik!!!


Pentadbir sekolah....

Steady la !!





No comments:

Post a Comment

Bagi la komen cikit.. satu pon jadila...