19 Jun 2012

KOTA ISKANDAR JB...

Hye.... Pekabo semua?? Lama tak jumpa kan.. Hope semua sihat-sihat hendaknya.. Sem nie dah masuk sem terakhir aku kat IPG Kampus Ipoh.. Fuhh!! Akhirnye sampai juga aku kat sem terakhir nie... Dekat 5 Tahun lebih kat sini.. Macam-macam benda yg dah jadi...

Tapi .. Bukan tue yg nak aku ceritakan sebenarnye.. Aku nk cerita sikit pasal kemajuan yg akan muncul kt negeri Johor tempat lahirku.. HeHe... Masa cuti haritu... Member aku ajak g satu tempat yg mmg aku tak pernah pergi.. Nama tempat tue Kota Iskandar.. First time sampai sana mcm teruja je bila tengok bangunan yg cantik -cantik.. Rasa macam kat Putrajaya pon ada.. Tapi.. kawasan nie belum siap sepenuhnya.. Banyak lagi bangunan yg akan dibangunkan...

Lepas nie semua Kemneterian kt Johor akan diletakkan kat kawasan nie.. (mcm Putrajya )... Sebelum balik.. Aku sempat la snap beberapa gambar.. Mungkin tahun depan dah makin cantik kot...  So.. Tahniah kepada kerajaan Johor!!!






No comments:

Post a Comment

Bagi la komen cikit.. satu pon jadila...