PAKEJ MENARIK KLIK SINI

SIMPLE WEDDING PACKAGE

23 Jun 2012

KULA KANGSAR

Hye... Jumpa lagi kita.. Pekabo semua??? Hari nie cuaca agak panas.. Sampai berpeluh-peluh aku kat bilik nie...  Memandangkan takde aktiviti yg nak dibuat.. Aku nak kongsi satu cerita kat korang semua.. Sebelum cuti sekolah yg lepas.. Aku g jalan-jalan kt Kuala Kangsar...

Kuala Kangsar digelar sebagai Bandar Di Raja Perak.. Tempat memang cantik + menarik.. Istana pon banyak.. Tapi tempat yg paling syok dan aku rase menarik ialah Masjid Ubudiah.. Terbaik  la masjid nie.. Masjid nie memang popular kat Perak... Maklumla seni bina yg sangat kreatif ... Aku pon terpegun melihat Masjid Ubudiah nie...

Inilah masjidnya......



1 comment:

  1. Dah pernah pegi bnyk kali dah , sbb abg duk sne =)

    ReplyDelete

Bagi la komen cikit.. satu pon jadila...