PAKEJ MENARIK KLIK SINI

SIMPLE WEDDING PACKAGE

7 Nov 2011

Hari RAyA AiDiLaDhA 1432 H

Hye.. Pekabo sume?? Rasanya belum terlambat untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha 1432 kepada semua umat Islam di dunia.. Tahun nie aku tak balik beraya kt kampung.. Rasa sedih pon ada jugak bila dengar takbir raya berkumandang.. Walaupon tak balik raya.. Aku tetap cuba meraikan dan memeriahkan diri aku dengan melibatkan diri dengan program hari raya.. Baru la rasa suasana raya tu.. Pada hari sabtu lepas.. Aku join budak2 kelab rukun negara bakar lemang.. fUHH.. Inilah pertama kalinya dalam hidup aku buat lemang.. Lepas nie.. Bolehla aku buat lemang kat kampung pulak.. Macam2 kejadian yg berlaku semasa buat lemak 2.. Time paling best bila hujan turun.. Masing2 gelabah dan kelam kabut untuk angkat lemang.. Cmnepon.. Raya Haji tahun nie banyak juga kenangan yang dapat aku simpan dalam ingatan.. Terutamanya dapat bersama kawan2 di IPG kampus IPOH.. 
TERIMA KASIH SEMUA KERA MENCERIAKAN HIDUPKU... 







TERIMA KASIH KAWAN-KAWAN...!!

No comments:

Post a Comment

Bagi la komen cikit.. satu pon jadila...