PAKEJ MENARIK KLIK SINI

SIMPLE WEDDING PACKAGE

13 Nov 2011

SHOT DI GUNUNG LANG

Hye.. Pekabo sumua?? Semalam aku dan Kelab Fotografi IPG Kampus Ipoh ( Lensa Kabur Photografi ) telah menjalankan satu sesi fotografi kt Gunung Lang.. Pemandangan di Gunung Lang memang sangat cantik dan sesuai untuk para photog buat shut kat situ.. 11 photog yang telah terlibat dalam sesi photografi kat Gunung Lang semalam.. Nie merupakan pengalaman pertama aku shut gambar model.. hehe.. Walaupon GEAR tak berapa nak canggih macam photog2 yang lain.. Aku enjoy jela.. Aku pon boleh belajar dari Otai2 yang dah lama dalam bidang nie.. Kat bawah nie ada beberapa gambar yang aku shut.. Sila komen la ye..

Geng Lensa Kabur Photografi!!


















Terima Kasih Kepada Team Photografi!!


No comments:

Post a Comment

Bagi la komen cikit.. satu pon jadila...