4 May 2012

POsTING OO POSTING!!

Hye.. Jumpa lagi kita. Hari nie hujan la pulak.. So.. Tak de aktiviti yg boleh dibuat.. Ingat nak tido je tadi..Tido mase hujan memang syok giler.. Hangat je rasa kan?? Tak pela.. Rini aku nak cerita ckit pasal borang posting yg baru diisi 2 hari lepas.. Maklumla .. Baru lepas habis praktikum kan.. Kena la isi borang posting pulak..



Borang posting diisi secara online.. Dulu kena tulis pakai tangan.. La nie dah maju  ckit..Ada 3 pilihan negeri tok posting.. Sebelum isi borang posting 2.. Aku memang nak sangat posting kat Perlis Indera Kayangan.. Sebab utama aku nak g sana.. Aku suka pemandangan & suasana kat Perlis.. Aman je asenye.. Lagipon aku dah selalu gk g Perlis.. Dekat 7 kali jugak la g sana.. HuHU..

Tapi.............. Bila dh berhadapan dengan borang tue.. Hati jadi lain.. Gundah gulana.. Pasrah.. Rebah.. semua ada la.. Segalanya berubah.. Betul la kata senior.. Kalau nak isi borang posting.. Mesti akan pilih tempat lahir dulu..(auotmatik).. Aku pon isi la tempat pertama kt negeri kelahiranku yg tersayang iaitu Johor.. Second Perak.. Third Perlis.. Hope dapatlah antara 3 pilihan aku nie.. Perak memang dh jadi negeri kedua dalam hidup aku.. Aku lagi banyak taw tempat menarik kat Perak dari kat Johor.. So.. Kalau dapat kat Perak pon ok.. Tapi.... Rezeki ditangan tuhan.. Dapat mana2 pon aku akan g jugak.. Aku kena redha.. Kan3????

So.. kepada kawan2.. Isilah borang posting dengan baik.. Ingat orang yg tersayang b4 isi.. HeHe.. Aku pon dah tak sabar nak jadi cikgu nie.. Nak jumpa anak murid sebenar.. Nak dapat gaji.. Nak belanja mak & pak aku .. Nak bawak dyorg g jalan2.. Macam2 la aku nak wt... Tunggu taw orang2 tersayang.. InsyaAllah.....


No comments:

Post a Comment

Bagi la komen cikit.. satu pon jadila...