15 May 2012

JAMUAN KELAS YG SIMPLE!!

Hye!!! Pekabo semua?? Jumpa lagi kita.. Hari nie nak story ckit pasal jamuan kelas aku.. Wat kat Restoran Sulini depan Petronas Giant.. Orang Ipoh mesti tawla.. Walaupon tak semua yg g.. Tp seronok la jugak sebab dpt makan sama-sama.. Biarlah tak cukup orang pon.. Janji meriah.. HuHu..

Sebenarnya bukan jamuan sangat pon.. Sekadar makan bersama je.. Bayar masing-masing.. HuHu.. Kira perjumpaan la jugak .. Lagipun dah lama tak dapat jumpa 1 kelas cam tadi..  Aku pon enjoy la jugak tadi.. Mana taknya.. Sempat gak la kitorang berposing kt Sunway City.. Memang ramai orang tengok.. Maklum la kat tengah-tengah jalan.. Wt bodo jela.. Janji hepi sudah.. 

Makan tak lama pon.. Yang lama masa posing-posing kat papan tanda SUNWAY CITY.. hUhu.. nie semua idea dak pompuan la.. HuHu.. Aku pon sebenarnya teringin gak nak amek gmbar kat c 2.. Sepanjang 5 tahun dok Ipoh takde pon gambar kenangan kat Bandar Hulu Kinta.. 

So.. Kepada kawan-kawan G1.. Tenkiu wat makan-makan tadi.. Tahun depan tak dapat dh nk wt makan ramai-ramai.. Nak tunggu reunion memang lama lagi.. Yg tue compem-compem ramai yg tak dapat datang.. Maklumla masing-masing dah jadi cikgu... Buzy memanjang la jawabnyeerr.. HeHe... 

Wajah -wajah....


  
Yang hadir ....






Berposing di Sunway City.....!!




Senang-senang kita jumpa lagi ye kawan-kawan.... Pasnie takde dah nak makan ramai-ramai cmnie... SOB3.... Yang penting sekali.. Kalau nak kahwen tue jangan lupa jemput yer.!!! ( AMARAN) ... Moga ikatan persahabatan yg terbina selama nie akan berkekalan hingga ke akhir hayat.. Lebiu All!!!!

2 comments:

  1. bukan restoran sulini, restoran tomyam batu 6 (cawangan) la.....hahahaha

    ReplyDelete
  2. oo yeke?? silap la nie.. haha..

    ReplyDelete

Bagi la komen cikit.. satu pon jadila...