12 Mar 2012

SELAMAT PENGANTIN BARU ZIMA & AFIQ

Hye.. Pekabo semua?? Dah lama kita tak jumpa kan.. Kt sini aku nak cerita sikit pasal aktiviti cuti sekolah aku kat Ipoh.. Ahad lepas, aku baru je balik dari  bumi Kelantan Darul Naim sebab nak tengok majlis pernikahan kawan kelas iaitu Nur Amirul Azima.... Perjalanan memang jauh dan meletihkan.. Tapi Alhamdulilah kami semua sampai dengan selamat... Aku, bob, wanie, che jah & kak salma nek keta sama2.. haha.. Kereta disponsor oleh syarikat FALKEN... Hebat tak?

Pape pon. Tahniah diucapkan kepada classmate aku yang dah selamat berkahwin... Sebelum balik.. Aku & geng FALKEN sempat la jugak singgah kt Rantau Panjang.. Macam2 barang yang aku beli.. haha... Kami sampai kt Ipoh tepat pukul; 1.00 pagi hari isnin.. Alhamdulilah.....

Nie lah gambar yang sempat disnap.. SO... Selamat menonton......














1 comment:

  1. ajie...cantik gambar ajie edit...tq fewen sbb sanggup dtg dari jauh....thanks a lot acecece..hehe!

    ReplyDelete

Bagi la komen cikit.. satu pon jadila...