17 Mar 2012

SELAMAT PENGANTIN BARU BADTZ & ROSE

HyE.. Pekabo semua?? Hari nie aku nak post tentang  Majlis Perkahwinan member aku... Minggu nie je dah 2 post aku wat pasal kahwin.. MaKlom la tengah cuti sekolah.. Memang sesuai tok kahwin... 2 hari lepas, aku g majlis perkahwinan classmate iaitu Bad & Rose.. Majlis perkahwinan dilangsungkan di Bandar Kinrara Puchong.. Perghh!! Memang banyak kali sesat .. Jalan kat K.L nie memang berserabut giler kan.. 

Anyway.. Aku jumpa jugak akhirnya rumah pengantin.. Sempat la tengok dyorang akad nikah.. Bila tengok member sendiri akad nikah.. Tetiba aku plak yang jadi cuak/takut/gelabah.. HaHa.. Maklomla... Bukan senang nak bertukar status nie.. Dari bujang kepada suami orang.. Dah ada tanggungjawab.. Pergghh!! Memang hebat la Bad.. Sekali lafaz je terus sah.. KAgUm3!!!

Camnepon.. Tahniah la aku ucapkan pada Bad & Rose yang telah selamat dijabkabulkan... Lepas nie boleh la g HoneyMoOn pulak... Jangan lupa ajak aku (HuHu).... Semoga gerbang masjid yang terbina akan terus berkekalan hingga ke akhir hayat.. Aku doakan semoga korang sentiasa bahagia & gila2.. (HaHa).... Kat bawah nie adarla beberapa gambar yang sempat di snap.. So... Selamat Pengantin Baru Bad & Rose!!!
























P/S : Nanti masa aku kahwin jangan tak datang pulak taw ( HuHu)

4 comments:

  1. tq adjie..insyaALLAH kalau hg jemput kenduri, aku datang!! hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. aik... huhu.... selamat pengantin baru ye... gmbr xcntik mntk maaf ae.... piece!!

      Delete
  2. gambar dh cantik, org yg x cantik..huhu

    ReplyDelete
  3. ckgu razi . kawen nnt jgn lupe jmput sye . umah sye ckgu taw kat dlm sys td uh !

    ReplyDelete

Bagi la komen cikit.. satu pon jadila...