PAKEJ MENARIK KLIK SINI

SIMPLE WEDDING PACKAGE

16 Sept 2012

TAHNIAH TEAM HOKI IPG KAMPUS IPOH!!

Hye.. Alhamdulilah.. Aku baru je sampai dari K.L dari Kejohanan Hoki IPGM yang berlangsung kat IPG Kampus Bahasa Melayu Malaysia.. Kejohanan berlangsung selama 2 hari.. Tahniah aku ucapkan kepada team Hoki IPG Kampus Ipoh sebab dapat naib juara.. Walaupun tak dapat johan.. (it's ok it's orait).. Nie merupakan kali pertama team IPG Kampus Ipoh join kejohanan.. Tahniah!!

Apa yang dapat aku simpulkan sepanjang kejohanan ialah keyakinan... Ha3... Sebenarnya main tak pandai sgt pon takpe.. Ada skill skit-skit pon dah kira ok.. Yg pnting ada keyakinan!! Walaupun aku tak main hoki.. Tapi aku bangga kalau dapat team yang macam team Hoki IPG Kampus Ipoh.. FUHH!! Diorang mmg terbaik la.. Walaupun digelar sebagai team under dOg.. Tapi diorang dah buktikan diorang mampu buat yang tebaik!! Cayalah!!!

TEAM B

TEAM A


TAHNIAH!!

MOGA TAHUN DEPAN DAN AKAN DATANG KITA JADI JUARA PLAK!!

No comments:

Post a Comment

Bagi la komen cikit.. satu pon jadila...