PAKEJ MENARIK KLIK SINI

SIMPLE WEDDING PACKAGE

21 Sept 2012

KITA SELALU INGAT DIA.. TAPI DIA.............

Hye.. Pekabo semua?? Hari nie agak sedih la jugak.. sob3.. Seharian ak enjoy je sebenarnya.. Tp bila mlm jd sedih giler... Puncanya pas aku dpt msg dr seseorang.. Ayat die ckup buat aku sedih dan terus menangis.. (wt malu je kan).. Org yg anta msg tue sbnrnya org yg plg rapat dgn aku.. Tak taula npe aku sedih sgt mlm nie..

Msg tue bru je ak dapat td.. Ayat dia mmg buat aku sedih kot.. Aku klo g mna2 mst akan bawak phone.. Klo jauh kompem la ak bawak charger phone.. Mmg aku tak kan tinggal la bnd tue.. Salah satu alasan aku bawak phone & charger sbb aku nk salu contact dgn die.. Aku mmg salu la pkir pasal die klo nk g mna2 pon.. Tak prnah la ak lupa kat die.. (jiwang x??) Tapi alasan yg die berikan cukup menyedihkan hati nie.. Mmg sedih weh!!

Alasan yg die bg sebab nk mengurangkan brg yg ada dlm beg die.. Padahal bg aku.. Handphone & charger tue bukan la besar sgt.. Boleh je kot nk selit kat mna2.. Mungkinkah die tak pernah pkir pasal aku??? Tue la persoalan yg nga brmain dalam pale otak aku skunk nie.. Yela.. Aku bawak phone & charger sbb nk salu contact die.. Tapi die sebaliknya...... Sedih weh!!!!

Tue tak lagi.. Ayat2 dlm msg nie mmg ckup membuatkan hati aku sedih .. mgkin die tak perasan pe yg die tulis.. Ayat die mmg mcm nga mrah kt aku sbb aku mcm salahkan die sbb tak bawak phone & charger.. Aku cuma nk btaw je knpa tak bwk charger.. Awak tak pernah pkir psal sy ke?? Tp..... Ayat die yg wat aku  plg sedih "Spoil la".. Mgkin bg die byse.. Pdhal aku tak prnah pon terlintas nk tulis mcm 2 kat die sbelum nie.. Tp knapa die sanggup buat............. Mmg sedih ayat "spoil la" yg aku dpt.. Die spt menyalahkan aku sbb aku dh kacau mood hepi die.. Ye!! Aku mntk maap sgt2!!



Mgkin disebabkan phone aku boleh trima lagi.. Tapi klo die tak bawak charger aku sgt sdih la.. Die seolah-olah tak pernah pkir psal aku mcm aku pkir pasal die.. Sedih kan.. Tapi nk wt cmne lagi.. Ak kne la cool.. Mmg tak dinafikan aku nie baran orangnya.. Tapi setahu aku.. sejak kebelakangan nie.. Aku dah jrang mrah2 kat die.. Mmg aku prnh brazam & btaw die aku tak nak moody2 & mra2 lagi.. Aku rase ak dh wt bnd tue sume..  Aku dah tak emo & mra2 lagi.....Tapi knpa die plak yg salu emo & mra2 kat aku... Ntahla....... Biarkan la ia brlalu...

Aku harap si die pham pe yg aku mksdkan.. Aku bukan nak salahkan atau hukum die.. Tapi aku nak die taw yg aku salu engat kat die.. Tak kira aku kat mna pon atau wt pape pon.. The first person yg aku akan pkir adalah die.. Dan aku brharap die mcm tue jugak.. Tapi....................... Msg tue ttp buat aku sedih.. Die terlalu kasar & grang dgn aku.. Yg pnting.. Aku kena kuat!! Aku kena cool.. Biarlah die blas kat aku plak mcm mna aku prnah mra2 die dlu.. Tuhan itu Maha Adil.. Mgkin dulu aku selalu emo & mara2 dgn die.. Skunk bnd tue jd kat aku balik.. Aku ttp terima & redha.. Moga si die akan lebih memahami sbb aku salu memahami die... Yup!! Aku kena lagi kuat!!


No comments:

Post a Comment

Bagi la komen cikit.. satu pon jadila...