7 Apr 2012

MAJLIS TILAWAH QURAN DAERAH KINTA SELATAN

Hye.. Pekabo semua?? Hope sihat la hendaknya... Hari nie nak cerita skit pasal aktiviti kat sekolah.. Hari nie bersamaan dengan 7 April 2012 telah di adakan Majlis Tilawah Quran Peringkat Kinta Selatan. Macam2 pertandingan yang di adakan.. SK St Bernadette's Convent pon masuk banyak acara.. Antaranya tulisan khat, hafazan dan nasyid... Pertandingan di adakan di sekolah SK Tualang Sekah..  (sekolah harapan negara)

Aku kena hantar budak nasyid.. Masa zaman sekolah, aku yg masuk nasyid.. Sekarang aku pulak yg kena hantar budak g pertandingan nasyid.. huhu.. Walaupon tak menang.. Tapi sekurang-kurangnya dyorg dh wt yang terbaik.. Sedap gak dengar suara dyorg.. hehe.. Tapi.. Tulisan Khat dapat naib johan.. Mesti cantik kan tulisan budak yang dapat naib johan 2.. Aku tak pernah tengok tulisan die.. Nanti nak suruh die wat kan nama aku la dalam khat.. Boleh la wat kenang-kenangan... 

Majlis habis dalam pukul 1.00.. Memang lepak la .. Sampai rumah terus je tido.. ZzZzZzZ...
Tahniah SK St. Bernadette's Convent Batu Gajah... THE BEST!!







1 comment:

  1. ckgu . sye dh sroh bdak yg mnang tulisan khat tuh tulis name ckgu dlm bhse jawi plus tulisan khat . tp x smpat nk bg ckgu sblom ckgu pegi . hurm . bkn rezeki ckgu lar kowt . sabar jew larh !

    ReplyDelete

Bagi la komen cikit.. satu pon jadila...