PAKEJ MENARIK KLIK SINI

SIMPLE WEDDING PACKAGE

29 Sept 2011

KeBuDaYaAn DaN KeSeNiAn kT Kg GaJaH

Hye... Pekabo sume?? Rini dak kelas aku ( G1 ) & kelas J3 g satu mjlis Kebudayaan dan Kesenian kt Kg Gajah Parit.. Rini aku lmbt ckit.. haha.. Yela.. Jnji gerak kol 9.00 pagi.. Aku sampai kol 9.15 pagi.. Mana tak dak len bengang.. haha.. Malu gler mse nek bas.. Sume dh tnggu.. Siap ada yg call soh dtg cpt.. Tp takpe.. Muka kena slumber je .. Wt ase tak brsalah.. Dlm prjalanan aku tido je.. Bgon2 je dh smpai.. hehe.. Syok tido dlm bas wOO.. Spnjg mjlis 2.. Aku mmg jadi photograper jela.. Amek gmbr sana-sini.. Ramai org yg dtg.. Program 2 tlh dirasmikan oleh YAB Dato' Rais Yatim merangkap Menteri Kesenian dan Kebudayaan Malaysia.. First time dpt tgok muka die scara live.. huhu.. Kt bwh nie adarla bbrapa gmbr yg semapt di snap spnjg program berlangsung... Ktorg blek ke IPG kol 2.00 ptg dan smpai kol 3.30 ptg.. Smpi je uma tros smbong tido.. huhu..

Labu Sayong..




YAB Dato' Rais Yatim..

Persembahan Tarian 1 Malaysia..



Hasil tangan Batik..



No comments:

Post a Comment

Bagi la komen cikit.. satu pon jadila...