PAKEJ MENARIK KLIK SINI

SIMPLE WEDDING PACKAGE

6 Aug 2011

WaHiD SeNaRiO



Hari nie genap 6 hari umat islam berpuasa.. Takde nk cite pe sgt.. just nk btaw aku sgt berbangga hari nie.. hahaha.. Arini Abg Din yg dok kt sblh rumah nie wt majlis berbuka pose.. Ramai gk yg datang.. Time2 nk buka gerimis plak turun.. Mgkin mjlis tu lebih diberkati.. ( aminn) ..Tp bukan tu yg nk diceritakan.. aku dan kawan2 rumah berasa amat banggas sehh... Sbb ape.. Arini ktorg solt mghrb bersama Abg Wahid senario.. (knl tak?) Ce tgok kt bawah nie.. kompem knl.....

Nie la Wahid Senario!!!



Die mmg dok dkt ngn uma ktorg.. Mmg dh salu jmpe.. Mula2 tgok ase tkjot gk bile jmpe.. Tp skunk dh ase byse je.. huhu..Nk mula kn cite.. Ttbe die nk tumpang solt kt uma ktorg..  Ase bangga pon ada.. Ktorg pon soh la die jadi imam mghrb ktorg.. Alhamdulilah.. abg wahid stuju jd imam.. Terima kasih to abg wahid sbb sudi jd imam mghrb ktorg.. Pape pon.. Aku sbnrnye nk bgtaw aku bangga jd makmum abg wahid yg bergelar artis.. Walaupun tak popular cam artis lain.. Tp die ley jadi imam tok ktorg.. Bacaan pon sedap...
Yeah!! aku bangga seh!!!


Lagi satu nak pesan..
Jangan lupa tengok citer senario raya tebaru ye kawan2..


No comments:

Post a Comment

Bagi la komen cikit.. satu pon jadila...